Emulsje paliwowo-wodne jako paliwo zastępcze (10)

In order to personalize content, adjust and analyse ads, and provide safer experience, we use cookies. By using this website, you agree to the collection of information by us. The details can be found at: Privacy policy.

Wydawnictwo Naukowe

Politechniki Morskiej w Szczecinie

ul. Starzyńskiego 8, 70-506 Szczecin

tel. +48 91 48 09 616

Edward Kozak, Leszek Piotrowski, Sławomir Hulanicki, Wyższa Szkoła Morska w Szczecinie

Recenzenci:
Doc. dr hab. Stefan Żmudzki

Rok wydania: 1987
68 s., B5, oprawa miękka

Praca zawiera syntetyczne wyniki wieloletnich badań ukierunkowanych na określenie sposobów wytwarzania metod dyspersyjnych, w których fazą ciągłą jest olej napędowy, a rozproszoną woda. Uzyskane układy dyspersyjne w postaci pianoemulsji poddano badaniom modelowym oraz zasilono nimi wysokoprężne silniki spalinowe w celu określenia charakterystyki pracy silników metodą porównawczą.

W opracowaniu zamieszczono podstawowe wyniki charakteryzujące różnice danych technicznych pracy silników zasilanych olejem napędowym.